I-Health therapie

Ervaar hoe het jouw gezondheid kan versterken

Versterk jouw gezondheid met geactiveerde zuurstoftherapie bij 't Klooster

Het I-HEALTH Therapiesysteem is de nieuwste ontwikkeling en het meest uitgebreide en geavanceerde systeem om de gezondheid op een veilige en effectieve manier te ondersteunen en te optimaliseren. I– Health biedt een aantal unieke hightech therapieën aan om te vitaliseren, te harmoniseren en te herstellen. Spectaculaire resultaten worden bereikt door de gecombineerde inzet van moderne computertechnologie en de eeuwenoude acupunctuur. Ook worden hierbij inzichten uit de traditionele Chinese geneeskunde en de Ayurvedamethode gebruikt.

Meridiaananalyse
I-HEALTH heeft duizend jaar oude kennis en ervaring en moderne technologie geïntegreerd in een meridiaan analyse systeem waarmee het energieniveau en het regulatie- en aanpassingsvermogen van het menselijk lichaam wordt vastgesteld. Door middel van meridiaanmetingen –dit zijn de energiebanen in het lichaam- wordt een goed inzicht verkregen in de energetische toestand van het lichaam. Dieperliggende oorzaken van gezondheidsklachten en aandoeningen worden in beeld gebracht  en het analysesysteem is in staat uitsluitsel te geven over de effectiviteit van middelen en individuele therapieën.

Thermografische bodyscans
I-HEALTH  bevat bovendien een unieke thermografische scanmogelijkheid waarbij het lichaam zelf aangeeft welke klachten prioriteit hebben, zowel fysiek als mentaal, zowel chronisch als acuut. Met behulp van een quick scan en een aantal dieptescans kan de optimale behandelmethode worden geselecteerd. Na de analyse en anamnese wordt een cliëntspecifieke behandeling door de therapeut voorgesteld waarbij gebruik wordt gemaakt van behandelformules bestaande uit elektromagnetische golfpatronen en kleursequenties, frequentietherapie en andere natuurgeneeskundige therapieën.

Gecombineerde inzet bij chronische klachten
Bij ’t Klooster wordt het I-HEALTH systeem gecombineerd met onder andere Voetreflexologie en Geactiveerde Zuurstoftherapie.

Zet I-Health therapie in bij:

• Ontgiftingsprocessen

• Stressklachten

• Emotionele en psychische problematiek

• Pijnklachten

• Littekens en huidaandoeningen

• Problemen met rug- en nekwervels

• Bacteriële,virale, parasitaire en schimmel infecties

• Voedingsintoleranties

• Geopathische en toxische belasting